Vart ska jag ta vägen?

Jag blir bara svagare och svagare för varje dag som går, vet inte ens varför jag håller fast vid dej.. Du var den personen som fick mej att gå upp på morgonen, den som gjorde så jag kämpar mej genom dagen, nu är det tvärtom.. Det är du som får mej att ligga kvar i sängen dag ut och dag in, du gör så jag får kämpa mej igenom en hel skoldag me gråten i halsen, du bryr dej inte ens om att jag mår skit för det skämtar du bara om.. Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna denna skiten.. Jag har ALDRIG skadat dej på något sätt, vill alltid dej väl, vill alla i min närhet väl.. Men just du spottar bara på mej, trampar på mej som om jag inte är värt något alls.. 

Visst jag är fan inte världens finaste tjej som man kan hitta, men jag har känslor som vilken människa som helst, jag klarar inte av att ta mer stryk nu, det går inte.. Snart kommer jag gå under på riktigt, jag kanske visar mej stark men på insidan dör en liten bit varje dag.. Varför ska jag just råka ut för det här? Du har lixom andra du kan trycka ner, inte för att det är okej.. Men lixom jag är den svagaste du har vid din sida och du väljer att göra så mot mej? varför kan jag inte bara låta dej gå, jag pallar inte mer nu, jag är inte van vid att bli behandlad som skit av den personen som sägs tycka om mej..
 
 Det sägs ju att man ska bli sårad för att bli starkare och för att hitta sin andra halva, men kan säga att det känns jävligt långt borta nu, efter att man blir så ner trampad så kommer jag verkligen inte kunna öppna mej för någon, kommer bli inlåst i min bubbla ännu mer, hålla mej undan ännu mer och förbli den blyga som inte säger något, som alla kan trycka ner och veta att jag ändå bara tar all skit och "förlåter" personerna.. 

Tårarna bara rinner, förstår inte hur mycket tårar man kan ha i sig, vill bara gå och lägga mej och ligga i min säng i månader tills allt bara rullar vidare, tills allt har blivit bättre.. Allt jag vill är att vara glad igen, vill gå tillbaka till gamla Nathalie som alltid skrattade och var glad..

Vill vara liten igen, så man slipper alla dessa problem, inga bråk, inga kärleks problem, allt var bara gulligull när man var liten. Men antar att livet inte alltid ska vara lätt, man måste väl ha motgångar. Men denna motgång vägrar försvinna.. 
 
Throw back the time, when everything was good.. :(
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Tack snälla för kommentaren på min blogg!
p.s Hur mår du???

Svar: Jodå, jag lever faktiskt.. Fast vet fortfarande inte direkt vart jag står..Jag svarade på ditt mail som jag fick, vet inte om du fick det eller inte?
Nathalie

2013-11-04 @ 09:58:23
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Me & My Baby Dolls

Jag tror inte det? men jag ska dubbelkolla!!!

Svar: Annars får du säga till så kan jag skicka om det :)
Nathalie

2013-11-07 @ 10:18:42
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0