-

Nu ger jag seriöst upp, gett dej chans efter chans, förlåtit dej flera gånger, gråtit över dej för mycket. Jag kommer ALDRIG kunna släppa dej, men jag måste nog, du gör samma sak mot mej om och om igen för du vet att jag kommer förlåta dej oavsett vad det handlar om. Jag har tagit så sjukt mycket skit ifrån dej men ändå hållit fast vid dej, jag önskar att du hade kunnat se det tidigare, för du kommer äskert inse det snart och då kommer det nog tyvärr att vara försent för dej. Jag hatar dej men älskar dej ändå.. 
Att ett humör kan ändras så sjukt jävla fort, jag borde anat att detta skulle hända igen, men vill inte intala mej det därför jag mår som jag gör.. 
Förstår inte vad jag har gjort för att jag ska förtjäna att bli behandlad som skräp, få mitt hjärta krossat gång på gång, och sen att du låtsas som om inget har hänt gör ännu ondare, sen att du kommer och säger att du älskar mej, vill ha mej osv men eftet typ 1 dag så är man skräp igen för då har du fått kontakt me någon annan. 
Det var du som fick mej att le, det va du som fick mej att längta efter ngt, du som gjorde mej hel, du fick mej att tro att du kunde ändrats, men efter ett halvår började helvetet, jag började få ångest, började må dåligt, förlät dej väldigt ofta, BARA för att jag verkligen tyckte/tycker om dej, och att jag bryr mej om dej. Men du tog allt som en lek, visst du har inte haft det så jävla lätt men att driva om känslor hit och dit det gör man inte om man inte vill att folk verkligen ska må dåligt.. 
Jag vet inte vad jag ska ta vägen längre, jag pallar inte gråta, pallar inte tänka på allt, vill bara gräva ner mej och försvinna långt här ifrån, slippa tänka på allt, jag vill vara liten igen, inga kärleks problem, inga bråk, man umgicks me allt och alla, inget utssendefixerat samhälle. ALLT var bättre när man va liten, jag ger seriöst upp snart det går inte längre..Du var en av de ljuspunkter jag hade i livet..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Tack ditt kommnetar på min blogg, ska kolla på Maxi idag :)

Va ledsen jag blev över ditt inlägg. Om någon sårar dig på det viset så är denne inte värd dig. Du kommer att vara bättre utan människan, fast det kanske inte känns så just nu... Jag känner inte dig, men jag finns här om du behöver "prata" skriva av dig.

KRAM!

Svar: Såg att du hade hittat på maxi, hoppas det blev bra!
Jag är inte en sån som brukar skriva av mej till folk, men det kanske är de som behövs för att jag ska få upp ögonen och inse att jag kanske klarar mej utan honom och att jag är starkare än vad jag tror. Allt känns bara piss just nu, förstår inte hur jag kan ha låtit allt hända.
Så skriver gärna till dej om du står ut med en 18 årig tjej och har tid att svara mej ;)
Btw du har grymt fina barn! Och älskar din blogg! :) Kramiz!
Nathalie

2013-09-18 @ 13:31:02
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Me & My Baby Dolls

Absolut gör jag det! Om du vill kan du maila mig istället på [email protected] :)

Kram!

Svar: Har slängt iväg ett mail nu :)
Nathalie

2013-09-23 @ 10:00:43
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0