Första riktiga inlägget då!

Ja som ni ser har jag skaffat en blogg, har dock haft en innan men tänkte börja om lite från början. Kan ju berätta lite om mej iaf. 
Jag heter Nathalie och är som sagt 18år gammal och pluggar sista året på gymnasiet. Jag är en väldigt lat men oftast glad person, jag har fått ta en hel del skit, men jag står fortfarande upp och försöker göra så gott jag kan me livet. Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt, har ingen direkt tanke bakom den utan känner bara för att kanske skriva av mej vissa dagar, och vissa dagar kanske jag bara har allmänt tråkigt osv! 
 
Nu försöker jag bara hitta någon som kan göra en riktigt fin design till mej då jag suger apa me sånt, så om du känner någon eller själv kan göra så är det bara att kontakta mej på något sätt. Skulle bli sjukt glad för då kan jag komma igång riktigt ordentligt med bloggen. 
 
// Nathalie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0