Lyckad brud..

Denna dag har varit väldigt seg, tog me mej 2 av mina bröder och drog in till stan för att möta min fina farmor, sen åkte vi tillbaka. Mitt humör är inte det bästa, vet inte vad jag ska göra längre. Ena sekunden glad andra e jag down igen, så trött på det vill hitta någon som bara kan göra mej glad och inte allt på samma gång.

Juste som rubriken säger att jag är en lyckad brud, haha jag lyckades bryta tån imorse så den ser ut som en jävla korv och jag kan inte ha skor roligt värre. Fast har ju alltid sagt att jag vill bryta något, dock har det varit benet eller armen bara för att lixom, men det blev min stackars tå ist haha. Fråga inte hur jag lyckas, det jag kan säga är att är man klantig så är man ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0