1/1-14

Första dagen på det nya året börjar helt awesome, och sista dagen slutade lika awesome! Fick vara med den personen som lyser upp mina dagar och betyder mest för mej, vaknar upp bredvid honom och skiner upp som en sol. Sjukt glad över att ha min älskling för mej själv, över att bara vara med honom gör mej hel, att se honom lycklig! 
Jag tror inte han anar hur jävla mycket han egentligen betyder för mej, det är något så sjukt hur mycket känslor man kan ha för någon och hur det kan förändra ens liv på bara någon dag. Jag minns inte ens när jag var så här lycklig senast, det är något med honom som får mej att känna mej så sjukt omtyckt och älskad och dessutom är han ju den sötaste och underbaraste killen på denna jord! 
Nu ska jag bara bevisa för honom hur mycket jag älskar honom och hur mycket jag uppskattar allt han gör, lite mer än 1 månad med min prins och fler ska det bli! 
Nu ska jag försöka göra så det här året blir bättre än det förra, glömma folk som bara tryckt ner mej och leva för min pojkvän, familj och nära vänner!
Btw Jag Älskar Dej bejbi! <3

Ha ett gott nytt år! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0