Ska jag, eller ska jag inte?

Jag har funderingar på att börja blogga igen, kanske inte skriva 14 inlägg per dag men iaf kanske 1, bara för att kunna skriva av mej någonstans och dela me mej av lite tankar, hur mitt liv rullar på osv. Vad tycker ni? Borde jag satsa eller bara lägga bloggen åt sidan? 

Idag va jag iaf i skolan för första gången i år och de va väl lite segt att åka in ditt en dag innan man egentligen börjar, men failar man på saker får man ta det. Men jag klarade iaf allt idag vilket känns riktigt bra. Mindre bra känns det att ja och min boy bråkat/tjafsat så känner mej inte som världens underbaraste flickvän idag, vill bara lyckas lösa allt och få tillbaka det underbara jag och han har.. Vill inte förlora människan så ska kriga och göra allt för att ha kvar honom, allt för att inte bli lämnad, allt för att få honom glad igen. Han förtjänar det.. 
 
Baby ifall du läser det här så vill jag att du ska veta att jag älskar dej mer än något annat och vill dela resten av mitt liv me dej! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0